Въздействащо представяне
Добрият избор на щанд с подходящ дизайн и пространствено
оформление гарантира представянето на бранда Ви по въздействащ начин. Вашият
щанд носи идентичността на бранда Ви и успешно предава посланията Ви на езика
на визуалната комуникация. Така независимо от локацията на офиса си, Вие си
осигурявате мобилен дом, в който да посрещнете потенциалните си клиенти и
партньори и да комуникирате предимствата на бранда Ви на глобално ниво сякаш
сте си “у дома“.
Ефективна комуникация с таргетите Ви
Участието в изложения Ви дава възможност за директен контакт
с таргетите Ви. Посетителите на изложения са предимно професионалисти и
представители на бизнеса, които познават добре сектора и имат сериозни
намерения за сключване на сделки. Фирмите, участващи в изложения, имат директен
достъп до таргетите си, като се избягва шума на интернет пространството.
Най-важното преимущество на изложенията е контактът „очи в очи“, който е
доказано най-ефективният комуникационен канал. В допълнение на това, получаването
на обратна връзка директно от потенциалните Ви клиенти и партньори Ви спестява
усилия и финансов ресурс, вложен в специализирани проучвания.
Доказване на лидерски позиции в бранша
Присъствието на изложение се счита за доказателство за
стабилност и добри позиции в бранша. Посетителите дават висока оценка на фирми,
които подготвят и реализират професионално участието си в изложения и
представят продуктите си на експертно ниво. Изложението е такъв тип форум, при
който сравнението е ключов елемент и естествено най-атрактивният печели
съревнованието. Най-добре представителите се фирми се открояват и се запомнят.
Не на последно място участието в изложение е и
въпрос на престиж и за фирмите, претендиращи за лидерски позиции в сектора си,
впечатляващото представяне е от голямо значение, тъй като от лидерите се очаква
не само присъствие, но и произвеждане на силно въздействие.
Устойчиви взаимоотношения с таргетите Ви
Освен форум за създаване на контакти и получаване на обратна
връзка от таргетите Ви, изложенията са и успешна платформа за изграждане на
устойчиви взаимоотношения с потенциалните Ви клиенти и партньори. По време на
изложение посетителите правят своя информиран избор на бизнес партньори и в
много случаи се стига до сключване на сделка и дори до подписване на
дългосрочни договори.
Рентабилно решение
Гореизброените предимства на участието в изложения са
доказателство за ефективността на изложенията като маркетинг механизъм, който
увеличава стойността на бранда Ви. Резултатите, които постигате на мащабни
браншови форуми като изложенията са съизмерими с тези от цялостни интегрирани
маркетинг кампании, изискващи значително по-голям финансов ресурс, така че
следващият път помислете по-добре преди да задраскате изложенията от бюджета си
за маркетинг.
Няма коментари:
Публикуване на коментар